REKLAMACE, VÝMĚNA & VRÁCENÍ

Nesedí vám velikost nebo jste někomu koupili dárek, ale nelíbí se mu?  Nevadí. Ze zákona máme 14 denní povinnost Vám zboží vyměnit nebo vrátit peníze bez udání důvodu. SAMOZŘEJMĚ MUSÍME DOSTAT ZBOŽÍ ZPĚT NENOŠENÉ V ORIGINÁLNÍM OBALE, NEPRANÉ A  S VISAČKAMI. Více se dozvíte v záložce Obchodních podmínky. Formulář pro vrácení byl součástí Vaší zásilky.

Reklamujete vadu?  Zboží zabalte a odešlete na adresu Slobodova 1556, Bystřice pod Hostýnem, 768 61. Nezapomeňte do balíčku vložit vyplněný formulář o reklamaci (najdete rovněž níže).  Podrobnější informace o reklamacích najdete v obchodních podmínkách.

 

Zboží zasílejte výhradně na adresu ANITURE, Adéla Zapletalová, Slobodova 1556, Bystřice pod Hostýnem, 768 61, tel: +420 776 095 271.  Do balíčku nám vždy přidejte formulář pro vrácení zboží nebo formulář reklamace, ve kterém vyplníte veškeré informace  a přání, co máme s balíkem udělat (vrátit peníze nebo vyměnit). Stejné údaje nám prosím napište také na email s předmětem VRÁCENÍ + číslo objednávky / VÝMĚNA + číslo objednávky/ REKLAMACE + číslo objednávky, abychom mohli včas zboží pro Vás odložit a urychlit jeho odeslání k Vám.

Vracíme pouze peníze za zboží a poštovné od nás k Vám (fakturovaná/případně nejnižší nabízená cena poštovného). Poštovné od Vás k nám hradíte vždy Vy.

Informace k péči o výrobky vyrobené z polyesterových vláken či s přírodních vláken s  příměsí polyesteru a odpovědnost za vady u těchto výrobků!

Polyesterové vlákno je vyrobeno z ropy a má několik podob. Zjednodušeně řečeno, jednotlivé filamenty jsou spřádány podobně jako přírodní vlákna do přízí a z nich se následně vyrábí textilie.

Vlákna mohou být různě modifikována, aby byla upravena jejich vlastnost. Obyčejně platí, že čím příjemnější je vlákno k nošení a čím více nám toho nabízí, tím zranitelnější zpravidla je. Pokud jsou polyesterová vlákna  přidávána jaké příměs k přírodnímu vláknu, dodají mu zpravidla větší pevnost, barevnou stálost, menší mačkavost apod.

Oděrem, častým nošením, špatnou či přílišnou péčí se mohou filamenty poškozovat a tvořit, ve větší či menší míře nebo i vůbec, zatvrdlé shluky zatočených utržených vláken na povrchu textilie, tzv. žmolky. Vzniku žmolků lze předcházet dobrou péčí (vyhýbání se oděru a nadměrnému namáhání v jednom místě, praní naruby, vhodně voleným pracím prostředkům atd.). Pokud se žmolky přeci jen vyskytnou, lze je zpravidla lehce odstranit odžmolkovačem, který by v našem šatníku jistě neměl chybět, pokud chceme nosit věci z tohoto materiálu. Žmolkování nelze považovat za vadu a nelze jej uplatnit jako vadu v reklamačním řízení, aniž by tato vada nebyla extrémní, tzn. tak silně se projevující, že by docházelo k rozvolnění vlákna, tvorbě děr v textilii a poškození pevnosti a funkčnosti výrobku.

 

! Zboží nelze vracet, vyměňovat ani reklamovat jinde než přes zaslání na naši adresu: Slobodova 1556, Bystřice pod Hostýnem, 768 61 ! Na reklamaci máme ze zákona 30 dnů. 

 

 

FORMULÁRĚ PRO REKLAMACI A ODSTOUPENÍ — ke stažení